The Mars Mission

2019

- מי הם

חברה השולחת משימות אנושיות למאדים, בין השאר גם טיסות מסחריות.

- איך עזרנו להם לנצח

בנינו אתר שזכה במקום השני בתחרות Elementor showoff 2019

The Mars Mission

2019

- מי הם

חברה השולחת משימות אנושיות למאדים, בין השאר גם טיסות מסחריות.

- איך עזרנו להם לנצח

בנינו אתר שזכה במקום השני בתחרות Elementor showoff 2019

בגלקסיה קרובה, קרובה מאוד

רציתי לעצב אתר שימחיש את חווית המסע בחלל ויגרום למבקרים להרגיש חלק מהחלום לחיים אנושיים על מאדים.

כבר הרבה שנים שמאדים מרתק אותי. כשחשבתי איזה אתר אני רוצה לבנות לתחרות, היה נראה לי טבעי ליצור חוויה שתחבר אנשים לחלום שאני שותף אליו.

- עידו ליש

איך מעבירים את חווית המסע בחלל?

הסתכלתי על האובייקטים שיופיעו אצלנו בראש כאשר נדמיין את עצמנו בחלל.

01

הדגשת הריק בחלל

החלל תמיד יראה לנו מאוד ריק(כמו שהוא במציאות). נדמיין שאין כלום מסביבנו חוץ מאיזו חללית, או איזה כוכב שבוהק ברקע.
כדי להשיג את ה״ריק״ בחרתי להשתמש ברקע שחור אחיד ובהרבה שטח מת. הכל מאוד רחוק אחד מהשני וככה יכול לבלוט יותר.

02

נראות עתידנית

מה לעשות, אנחנו רואים הרבה סרטים ומשם רוב המידע שלנו על החלל. אנחנו תמיד נתפוס את המסע בחלל כמשהו מאוד עתידני – הכל יראה כאילו הרגע יצא מסרט המדע הבדיוני האחרון שראינו.
בחרתי בסגנון מינימליסטי ופשוט(מודרני), בנוסף היה לי חשוב שכל האתר יהיה אינטראקטיבי – שהמבקרים ירגישו כאילו הם יושבים בשורה הראשונה במסע למאדים.

03

תחושת הריחוף בחלל

כשנחשוב על עצמנו בחלל תמיד נדמיין תחושת ״ריחוף״ כלשהי – אנחנו זזים ודברים זזים מסביבנו. כדי להשיג את התחושה הזאת עשיתי שימוש נרחב בפיצ׳ר המדהים של אלמנטור – אפקטי תנועה(Motion Effects).